Back to me.

(ff) BACK TO ME

image

cast:bambam got7,Nana(oc) and other
genre:romance,sad
lenght:oneshoot

” Bring it back bring it back bring it back girl
Bring it back bring it back! Come on
I only need you, follow me
Don’t be scared, come to me
Oh baby please, come back to me
Don’t hesitate and feel it”

Nana pov

“Nana-ya”panggil teman ku,Han Mi Rae…”yaaa!!!neo wae???”jerit mirae pula…dengan jeritan nya,yang lumayan kuat buat ku tersadar akan kenyataan..aku hanya menyahut dengan gelengan..mirae bersuara lagi”jinjja??arraseo..back back back to me,waahhh daebak got7 jinjja daebak..”

“mirae-ya!!”panggil ku pula…”bwo”jawab mirae singkat kerana teman ku ini masih lagi dalam dunia lagu got7 yang berputar di dalam cafe ini..”mana nak lupakan seseorang???”tanya ku,mirae langsung berpaling dan menatapku tajam..tanpa sempat mirae bertanya tiba-tiba pintu cafe dibuka cepat oleh pemuda misteri itu..”chakkaman..”sahut mirae…lalu berjalan menuju ke tempat pemuda misteri itu duduk..

“ajjushi,mian cafe nya udah ditutup..”kata mirae kerana cafe ini adalah milik omma-nya,lalu pemuda itu menjawab”ouhh,mian aku tadi kabur dari orang yang mengejarku..jadi aku masuk ke cafe ini…”hmmm

“Nana-ah,sini bantu ajjumma…”

Bambam pov

“Nana-ah,sini bantu ajjumma…”
“ne,ajjumma”jawab yeoja itu

kenapa aku rasa cam kenal suara tu eak??soal diriku sendiri..lalu ku arahkan pandangan ku kearah yeoja itu..”Nana”ucapku kaget,lalu pelayan tadi menjawab “ock,awak kenal kawan saya??”aku bangun lalu “Nana ah,wae???”jeritku dalam cafe itu..untung cafe nya udah ditutup..yeoja itu terkejut lalu berpusing,ia menunjukkan wajah tegang nya…aku sangat merindukan nya…chagiya panggil ku dalam hati…akumenitiskan air mata dan aku lihat Nana juga menitis kan air mata nya..

aku berlari ke arah nya dan memeluk nya..dia memeluk ku erat…”Nana-ah,kenapa awak tipu saya???awak tahu betapa tersiksa nya saya”ucap ku lirih..

author pov

flashback on

“chagiya..”peluk bambam dari belakang,ia bekata lagi “chagiya boggosippeoyeo”tiba-tiba nana melepaskan pelukan bambam dan berkata”oppa kaemanhae jebal..”ucap nana kasar…bambam terkejut lalu berkata “wae??”bambam memandang nana untuk mencari kepastian”kaeman kajja (mian kalo salah..admin xingat cam mana ejaan nya..hehehe)mian,aku sudah ada yang lebih baik dari mu..mianhae oppa annyeong…”nana berpusing untuk meninggalkan kan tempat itu,namun dengan cepat bambam berkata”nuguseyo,namja itu siapa??apa namja itu jungkook???”tanpa berpusing nana berkata “nee”lalu ia meneruskan berjalan..

flashback off

Bambam pov

“chagiya,oppa arra neo geojitmal..keundae wae??”tanyaku untuk memastikan nya walau ku tahu tentang kepastiannya namun aku hanya ingin memastikan kerana jungkook sudah beritahu padaku…nana meninggalkan ku kerana ia tak ingin menjadi penghalang pada impian ku menjadi penyanyi..”mian”hanya itu yang keluar dari mulut gadisku…”chagiya i want you back,i want you my girl”

end

mian kalo ff nya kurang enak…karna ini pertama kali author menulisnya…
don’t be silent readers…:D:D:D:D:):):):)admin akan lebih berusaha tapi lepas min xboleh bukak sebab sibuk dengan exam…mianhae…

ⓝⓐⓝⓐⓚⓘⓔ

Tinggalkan komentar